sâmbătă, 2 ianuarie 2010

La multi ani, sanatate si un an nou fericit !

Buna dimineata petrcaretilor.O petrecere reusita noaptea de revelion desi am fost putini (da buni) eu zic ca fiecare s-a distrat.Desi vremea aia ploioasa ne-a dat multe batai de cap mie si la Adi dupa ce am rezolvat cu improvizatiile sa ne ferim de ploaie abia am asteptat sa-ncingem gratarele.Am pierdut cam mult timp cu gratarul dar pana la 23:30 a fost tot gata.La ora 12 am fost pt. o scurta rugaciune in biserica si apoi am ciocnit sampania.Per total a iesit bine si nu ne-a lipsit nimic:mancare buna,bautura buna,muzica buna, karaoke (aici a fost pericol, zici ca toti suntem cantareti, chiar si Adi si Georgel).La ora 1 ne-a vizitat si Pr. Gyula sper ca i-a placut si lui.
In 1 am continuat iar, un after party asa mai batranesc la un pahar de vorba, un film, jocuri si binenteles karaoke 2-3 ore s-a cantat non stop (incepe sa devina specialitatea casei ).Cam atat si cu revelionul, a trecut repede.
Multumiri tuturor, fiecare a ajutat ca seara de revelion sa fie frumoasa.Multumiri Pr.Paroh si Pr. Macedon pt sprijin si pentru gazduire.Sper sa ne vedem si la anul si sa fie la fel de frumos.
Hai noroc si La multi ani.
P.S.: Ani asteptam pozele.
poze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu