sâmbătă, 7 mai 2011

Floriile A

Aceasta este ultima profeţie a suferinţei: evenimentele cuprinse in Evanghelia lui Matei oferă credincioşilor înainte de toate o realitate nemiloasa.
soarta lui Hristos, este aleasa de Tatăl, dar acest lucru nu elimina nici reduce responsabilitatea trădătoare a lui Iuda. Evanghelistul trebuie să ii protejate împotriva tuturor de delesatorii credintei, de asemenea este posibil, ca puternic sa ublinieze păcatul lui Iuda. Greu să formulezi si în cuvinte ("ar fi fost mai bine pentru omul acela , dacă nu s/ar fi născut "), Traditia populara a vazut in aceasta tradare pustiirea tradatorului. Evident, însă, că această concluzie este incorectă, deoarece ar fi fost cauzate avertismente strict pastorale, care nu este în primul rând teologice.

Cei care au beneficiat de sărbătoarea Paştelui evreiesc, nu doar părinţii au dispus concret de eliberare, ci si chiar noi insine. Invitatia nu se refera doar la optionalul "Luati si mancati” , ci se înţelege "Face.ti asta, in amintirea mea, deci a ne hrani cu trupul lui Cristos" (cf. Lc 22:19). La amintirea evreilor trecerea prin Marea rosie, doar capul de familie avea ingaduinta de a spune:„Aceasta este pâinea de amărăciune, pe care părinţii noştri au mâncat-o în Egipt". Isus este pâinea simbolica e imagine propriul corp oferit in ceruri, la care se adauga Luca, si o face intr-un mod apt de a "spune" care se frange pentru voi! (22:19). Mielul de pasti ucis acum cu prilejul acestei cine, Cristos a amintit de propria sa moarte.(2.12 şi 24. V), caci insasi cuvantul „trup” se leaga strans de adevarata jertfa. Isus nu este în esenţă întreg, dar, ofera pâinea frântă, şi simbolizează trupul său, în curând pentru a-l da pentru toată lumea. Prin urmare, la fel si sangele este ritualic prezentat separat. Astfel pâinea simbolizează trupul oferit pentru momenire,de care ca fiii care- nu doresc să se indeparteze departe de voinţa Tatălui. De aceea hrana sprituala reprezinta a ne asuma si a fi o parte din noi cauza pentru care a murit, adica la a ne jertfi viata noastra in acelasi mod ca si Cristos, pentru binele multora.

pr.hiticas macedon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu